środa, 28 lipca 2010

pierwszy post.

witam tu Lezzonia ! ;>.


hm, od dawna przeglądam blogi fashionistów. można z nich zaczerpnąć inspiracje na kreacje, lub poprostu przesledźić gdzie kupili fajną rzecz. lecz dopiero dziś przeglądając blog o modzie pewnej trzynastoletniej dziewczyny pomyślałam - skoro tak, to chyba każdy może mieć takiego bloga o tym w co się ubiera, gdzie kupuje, co mu się podoba ? przecież ludzie przez takie blogi chcą wyrazić siebie, swoja osobowość. i ja też chce. chce Wam przedstawic mój styl - to w co się ubieram na codzień. nie noszę szpilek, platform czy innych wieożwcowych butów. noszę to co noszą inni w moim wieku, tylko bardziej orginalnym i wyrafinowanym wydaniu. mam nadzieję, że choć odrobinkę Wam sie tu spodoba, i że z chęcią bedziecie tu zagladać i komentować :).


jak ktoś pisał % w tym roku marne. nie wiem jak w innych mistach, ale w Warszawie to już wszystko pobrzebierane. jak fajny ciuch to albo rozmiar L, albo uszkodzony, zmechacony czy podarty. przyuważyłam ostatnio genialną koronkowo-nuda powershoulders w zarze. cena była minimalna, przeceniona z 69 pln. i oczywiście ? pozaciagana i dziurawa. ludzie albo nie umieją ubrania powieśić na wieszak, albo pakują się w za małe ciuchy, czego skutkiem jest naderwanie lub pękniecie materiału. niestety musiałam zrezygnować z prześlicznej bluzeczki.
chociaż mimo tego udało mi się kupic parę naprawdę fajnych rzeczy na %.
( przepraszam za jakość zdjecia, dysponuje tylko aparatem z komórki, który ma zaledwie 5 pikseli )
.
spodnie floral/ floral trousers - pull&bear %.
139 pln na 79 pln.
bokserka nude/ nude top - reserved %.
29 pln na 14 pln.
długi kardigan/ cargidan long - zara %.
99 pln na 39 pln.
sukienka/ dress - new yorker %.
79 pln na 39 pln.
spódnica floral/ floral skirt - bershka %.
49 pln na 29 pln.
pilotki/ glasses - h&m %.
19 pln na 5 pln.
perły/ pearls - kappahl %.
39 pln na 9 pln.
klucz/ key - reserved %.
39 pln na 9 pln.
podsumowując jestem zadowolona :).


pewnie wiekszość z Was ma wish listę, czyli tak zwany must have. chciałabym Wam przedstawić moją :
- boyfriend blazer.
- converse flaga usa/ uk.
- koronkowa powershoulders.
- koronkowa sukienka.
- pierścionek róża.
- duża, karmelowa torba.
- ray ban`y.
- cieliste rajty w kropki/ serduszka.

- koszulka z falgą usa/ uk.
- białe czeszki.
- sówka na szyję.
- zegarek na szyję.
- koszulka i <3 paris.

wish lista będzie uzupełniana na bierząco. będe również skreślać rzeczy, które już posiadam :).


już nie moge się doczekać, kiedy zaprezentuje Wam moją pierwszą na tym blogu kreacje :). ale póki co skoczę jeszcze do galeri i do sh, by coś zakupić ;p. teraz w moim duużym i ulubionym sh są %. kto wie może znajdę jakiegoś blazer`a za złotówke, albo conversy z flagą usa lub uk za 5 pln ? ;d. chciałoby się ;p. ale nie ma co gadać, tylko trzeba iść przebierać :).

ahh, to by było na tyle jak na pierwszy wpis :). jeśli macie blogi o modzie to piszcie w komentarzach - chetnie zajżę.

pozdrawiam, 3majcie się <3.

1 komentarz:

  1. masz, jak narazie, bardzo przyjemnego bloga, myslę że dalej będzie ci szło tak dobrze jak jest teraz ; > ,
    czekam na następny wpis, chcętnie zobaczę twoje stylizacje .

    OdpowiedzUsuń